

Sklep Internetowy działający pod adresem www.bambi-plock.pl jest prowadzony przez Hurtownia BAMBI z siedzibą w 09-407 Płock, przy ul. Graniczna 46. Firma zarejestrowana jest pod numerami Regon 731587611 oraz NIP 997-007-15-02
-
Składanie zamówień
-
Realizacja zamówień
-
Sposoby płatności
-
Transport towaru
-
Koszty i czas dostarczania towaru
-
Warunki gwarancji i odpowiedzialności
-
Zasady zgłoszeń i reklamacji
-
Wymiana i zwrot towaru
-
Ochrona danych osobowych
-
Postanowienia końcowe
1. Składanie zamówień
-
Za pośrednictwem sklepu internetowego www.bambi-plock.pl można składać zapytania oraz zamówienia przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Konsultacje i zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku w godz. 10-18 i w soboty 10-16. -
Zamówienia na towar ze sklepu www.bambi-plock.pl można składać:
-
internetowo- dodając do koszyka i wypełniając formularz,
-
mailowo- konsultant zwrotnie przesyła potwierdzenie,
-
telefonicznie- konsultant generuje i przesyła potwierdzenie.
-
-
Podczas składania zamówienia do jego skutecznej realizacji niezbędne jest podanie zgodnych z prawdą jak najszerszych informacji z poniższych:
-
dane wskazujące wybrany towar
-
imię i nazwisko odbiorcy towaru
-
dokładny adres dostawy
-
numer telefonu kontaktowego
-
adres poczty elektronicznej
-
-
W przypadku ewentualnych opóźnień w realizacji zamówień lub braku towaru w magazynie konsultant niezwłocznie o tym informuje w formie mailowej.
-
Oferty sklepu internetowego oraz sklepu stacjonarnego BAMBI mogą różnić się cenowo, dostępnym asortymentem jak i sposobami płatności.
Odbiór konkretnych towarów z oferty sklepu internetowego i opłacenie ich w sklepie stacjonarnym BAMBI wymaga złożenia wcześniejszej rezerwacji w sklepie internetowym.
2. Realizacja zamówień
-
Zamówiony towar wysyłany jest dopiero po pomyślnym telefonicznym lub mailowym zweryfikowaniu zamówienia przez konsultanta sklepu.
-
Informacje ze złożonego zamówienia podlegające weryfikacji:
-
nazwa i kolor zamawianego towaru
-
zamówiona ilość
-
sposób dostarczenia
-
termin dostarczenia
-
wszelkie koszty związane z dostawą
-
całkowity koszt zamówienia
-
forma płatności
-
dane adresowe odbiorcy
-
-
Zamówienia które nie mogą być pozytywnie zweryfikowane z powodów: braku wpłaty, braku kontaktu z Klientem lub podania niejasnych informacji, są po 7 dniach bezpowrotnie anulowane.
-
W przypadku towarów wykonywanych lub modyfikowanych na specjalne zamówienie Klienta lub przy wydłużonym terminie realizacji zrealizowanie zamówienia może być warunkowane wpłaceniem zadatku w wysokości 30% wartości zamówienia.
-
Za pośrednictwem sklepu internetowego pod adresem www.bambi-plock.pl prowadzona jest wyłącznie sprzedaż detaliczna,
zamówienia na więcej niż dwie sztuki tego samego produktu wymagają indywidualnych uzgodnień. Stacjonarnie sprzedaż przez BAMBI prowadzona jest detalicznie i hurtowo.
3. Sposoby płatności
-
Ceny wszystkich oferowanych wózków i innych artykułów są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Każda sprzedaż dokumentowana jest paragonem fiskalnym bądź fakturą VAT wyrażonymi w polskich złotych.
-
Za zamówiony w sklepie internetowym www.bambi-plock.pl towar można zapłacić jednym z poniższych sposobów:
-
płacąc kurierowi przy odbiorze u siebie w domu,
-
robiąc przelew na konto bankowe w banku ING,
-
kupując na raty poprzez eRaty Santander Consumer Bank bd SerwisRatalny.pl
ponadto, po wcześniejszej rezerwacji kupując osobiście i płacąc kartą bądź gotówką w BAMBI.
-
-
Rozliczenia za zamawiany poprzez system ratalny towar obsługuje Santander Consumer Bank bądź SerwisRatalny.pl
-
Umowa kupna-sprzedaży zawierana jest w języku polskim, a opublikowany na stronie www.bambi-plock.pl Regulamin jest jej integralną częścią.
- „Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.”
-
Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
Karty płatnicze:- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
4. Transport towaru
-
Towar dostarczamy na terenie całej Polski, a po sprawdzeniu możliwości i po indywidualnych ustaleniach wysyłamy również poza granice Polski.
-
Przesyłki nadawane są za pośrednictwem wyspecjalizowanych firm kurierskich, towar wysyłany jest w odpowiednio zabezpieczonym i oznaczonym opakowaniu, przesyłki są ubezpieczane do 1000 zł i 5000 zł.
-
Zamówiony towar dostarczany jest przez firmę kurierską na terenie kraju standardowo na drugi dzień roboczy po nadaniu. Spedytor zastrzega sobie prawo, na doręczenie paczki w szczególnych przypadkach do 3 dni.
-
Po odbiorze przesyłki należy niezwłocznie sprawdzić jej zawartość pod względem kompletności i zgodności z dokumentem sprzedaży oraz złożonym zamówieniem.
-
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas transportu należy w obecności kuriera spisać protokół szkody.
Jednocześnie należy powiadomić o tym fakcie sprzedawcę przedstawiając mu wypełniony i podpisany protokół ewentualnej szkody.
5. Koszty i czas dostarczania towaru
-
Koszt zapakowania jednej paczki i logistyki oferowanych produktów niezależnie od sposobu płatności na terenie Polski zgodny z cennikiem BAMBI.
Wyjątek stanowi ponad-gabarytowe przesyłki, w szczególności meble dziecięce ,dla których koszt ustalany jest indywidualnie. Koszty wysyłek zagranicznych ustalane są indywidualnie, zależą od zawartości, wagi, dokładnego miejsca dostawy oraz aktualnych warunków firm kurierskich. -
Wraz z potwierdzeniem zamówienia konsultant sklepu podaje przybliżony dzień dostarczenia towaru. Po nadaniu przesyłki na terenie Polski standardowo powinna ona zostać doręczona następnego dnia roboczego.
-
Równolegle z nadaniem przesyłki Klient otrzymuje SMS lub e-mail z jej numerem, oznacza to, że firma kurierska przyjęła przesyłkę i powinna być standardowo dostarczona w następnym dniu roboczym. W wyjątkowych sytuacjach, po obustronnym uzgodnieniu, istnieje możliwość wysłania towaru bezpośrednio od producenta.
-
Ze względu na specyfikę produkcyjną części naszych dostawców terminy realizacji niewielkiej ilości zamówień mogą przekroczyć 30 dni.
-
W przypadku nagłego braku towaru w naszych magazynach lub przy odległym terminie dostawy Klient może przyjąć wskazany termin dostarczenia, może też bez żadnych konsekwencji zrezygnować ze złożonego zamówienia.
6. Warunki gwarancji i odpowiedzialności
-
Wszystkie oferowane w sklepie produkty są fabrycznie nowe oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu.
-
Oferowane produkty objęte są gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy zgodnie z zapisami w ich kartach gwarancyjnych. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów ustawy o sprzedaży konsumenckiej.
-
Wadliwy towar powinien być dostarczony na adres siedziby naszej firmy wraz z dołączonym Formularzem.
-
Podstaw rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego Klienta do sprzedawcy są obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego, w tym o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z p. zmianami).
-
Niezależnie od gwarancji, zgodność sprzedanego towaru z umową objęta jest dodatkowo odpowiedzialnością sprzedawcy przez 2 lata na zasadach uregulowanych w przepisach ust. z dnia 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002r. Nr 141 poz.1176 z pn. zm.).
7. Zasady zgłoszeń i reklamacji
-
W przypadku kiedy towar nie działa prawidłowo lub wystąpiła w nim usterka należy dokonać zgłoszenia wypełniając Formularz lub dostarczając zgłoszenie na adres siedziby sprzedawcy.
-
Pełne zgłoszenie reklamacyjne usterek i nieprawidłowości zawiera:
-
imię i nazwisko klienta
-
numer paragonu/faktury
-
datę zakupu
-
model wózka lub innego artykułu
-
szczegółowy opis problemu
-
danie konsumenta
-
telefon kontaktowy.
-
-
Dla usprawnienia realizacji zgłaszanych problemów wraz z towarem, dokładnym opisem problemu oraz stosownymi dokumentami należy wskazać adres zwrotny oraz dołączyć informacje ułatwiające kontakt.
-
Sprzedawca w celu rozpatrzenia zgłoszenia dotyczącego wymiany lub naprawy towaru jak również w przypadku kwestionowania zgodności towaru z umową dopuszcza możliwość korzystania z opinii specjalistów, w tym m.in. przedstawicieli autoryzowanych serwisów oraz przedstawicieli producenta.
-
O toku reklamacji klient jest informowany mailowo w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji konsumenta.
8. Wymiana i zwrot towaru
-
Zgodnie z art.27,34 i 35 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. przy zakupach wysyłkowych Klient ma prawo dokonania zwrotu zakupionego towaru w ustawowym terminie 14 dni bez podania przyczyny.
-
Towar należy zwrócić w nienaruszonym stanie, inaczej konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy.
Odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości. -
W celu dokonania wymiany lub zwrotu towaru należy: wypełnić i przesłać do sprzedawcy formularz (dane produktu, dane klienta) i bezpiecznie dostarczyć towar na adres siedziby sprzedawcy.
-
Nie przyjmujemy towaru wymiany/zwrotu za pobraniem.
-
Po dostarczeniu towaru do sprzedawcy, zgodnie z danymi wskazanymi w przedstawionym formularzu zwrotu/wymiany należność zwracana jest w ustawowym czasie.
-
O toku zwrotu/wymiany Klient informowany jest e-mailowo w ustawowym czasie.
9. Ochrona danych osobowych
-
Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez siebie danych osobowych w celu realizacji oraz obsługi zamówienia.
-
Poprzez złożenie zamówienia Klient wyraża zgodę na przetwarzanie i wykorzystanie swoich danych osobowych w celu obsługi ewentualnych zgłoszeń reklamacyjnych towaru zakupionego w sklepie www.bambi-plock.pl.
-
Wszelkie dane osobowe przetwarzane są z najwyższą starannością przy zachowaniu wymogów bezpieczeństwa określonych w Ustawie z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych.
-
Każdy z Klientów ma prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania o zaprzestanie ich przetwarzania. Wolę wszelkich zmian w zakresie danych osobowych należy zgłaszać do siedziby firmy.
10. Postanowienia końcowe
-
Wskazany w nagłówku adres siedziby firmy jest jednocześnie adresem korespondencyjnym sprzedawcy sklepu www.bambi-plock.pl.
-
Towary, ich opisy, nazwy oraz znaki handlowe używane są wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami ich właścicieli.
-
Integralną częścią zawieranej umowy kupna sprzedaży jest regulamin o treści opublikowanej na stronie www.bambi-plock.pl.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa polskiego.